.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پی قطع و وصل 4 ساعته برق صنایع چوب و کاغذ؛
جوابیه شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان به خبر شمال نیوز
شمال نیوز : شرکت برق منطقه ای علیرغم اینکه قریب به دو سال گذشته تحت تاثیر قوانین و مقررات وزارت نیرو مجاز به قطع برق مشترکین بوده است لیکن از انجام این اهرم فشار امتناع ورزیده تا جاییکه ادامه روند کنونی موجب عدم توانایی در توسعه و احداث و بهره برداری از شبکه های برق موجود شده است.....

شمال نیوز : بدنبال درج خبری در خصوص  قطع برق بزرگترین واحد تولیدی استان ،  شرکت شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان جوابیه ای را برای شمال نیوز ارسال کرد .

شمال نیوز به عنوان منبع خبر و در راستای اصل امانتداری در انتشار اخبار ، این جوابیه را عینا منتشر می نماید :

مدیرمسئول محترم خبرگزاری شمال نیوز

با سلام و احترام،در پی درج مطلبی تحت عنوان «برق بزرگترین واحد تولیدی استان مازندران قطع شد» مرتبط با شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در آن جریده محترم در تاریخ 20/9/95 خواهشمند است دستور فرمایید طبق قانون مطبوعات جوابیه این شرکت در همان سطر و ستون در آن خبرگزاری درج گردد.

شروع هدفمندی یارانه ها از سال 1389 بوده و صنایع چوب و کاغذ مازندران تا قبل از سال 94 نسبت به انجام تعهدات مبنی بر پرداخت صورتحساب بهای برق مصرفی اقدامی ننموده است .

بنابراین احتساب هدفمندی یارانه ها در روند پرداخت مشترک مذکور تاثیری نداشته است (سال 1389 لغایت پایان1393) لیکن مشترک مذکور از سال 1394 بهای برق مصرفی را بصورت نامنظم پرداخت نموده و پیرو مساعدت این شرکت در پرداخت تدریجی بدهی ، میزان بدهی شرکت به مبلغ قابل توجهی رسیده است .

در همین حین در راستای کمک به صنایع ، صورتجلسات و مذاکرات متعددی با مشترک انجام شده ، لیکن مشترک فوق ، خود را مقید به هیچکدام از آن ندانسته و همواره از پرداخت بدهی برق استنکاف می نموده است .

شرکت برق منطقه ای علیرغم اینکه قریب به دو سال گذشته تحت تاثیر قوانین و مقررات وزارت نیرو مجاز به قطع برق مشترکین بوده است لیکن از انجام این اهرم فشار امتناع ورزیده تا جاییکه ادامه روند کنونی موجب عدم توانایی در توسعه و احداث و بهره برداری از شبکه های برق موجود شده است.

بنابراین علیرغم میل باطنی در تاریخ 14/09/95 با ارسال اخطاریه قطع برق و تاکید بر برگزاری جلسات و یا توافقات جدید هیچکدام از مسئولین کارخانه مذکور به این شرکت مراجعه ننموده اند بنابراین طبق مفاد بند 3-50-4 آیین نامه تکمیلی تعرفه های برق و علیرغم میل باطنی این شرکت با اطلاع قبلی در ساعت 10:48 دقیقه صبح 20/09/1395 برق کارخانه قطع و متعاقب پیگیری های معموله در ساعت14:45 دقیقه وصل گردید.

شرکت برق منطقه ای مازندران وگلستان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.